Zweten in de Vallei van de Dood - Reisverslag uit Beatty, Verenigde Staten van Harry Kok - WaarBenJij.nu Zweten in de Vallei van de Dood - Reisverslag uit Beatty, Verenigde Staten van Harry Kok - WaarBenJij.nu

Zweten in de Vallei van de Dood

Blijf op de hoogte en volg Harry

07 Augustus 2012 | Verenigde Staten, Beatty

• 07 Augustus 2012 - 09:07

Richard:

Het wordt steeds spannender in de menselijke verhoudingen, ook t.a.v. de auto.
    Behalve de steeds voor ons herkenbare impressies van het bijzondere landschap, die zo treffend door Harry worden verwoord, wordt de stemming van de reizigers voelbaar gemaakt.
    En zien we jullie binnenkort weer terug in Holland om na te genieten van jullie reis, en misschien wel in de sloep met beter weer dan we op het ogenblik hier hebben.
    Hoop dat jullie zonder problemen de terugweg halen en
    veel liefs

opa richard en marja

• 07 Augustus 2012 - 17:24

Theodora:

Ik houd mijn adem in en duim dat jullie zonder narigheid uit die woestijn komen. Goede reis en kus!